Garantie en klachten


Garantie
Wij geven om onze producten en doen ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling tijdens transport beschadigt. Of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak maakt op onze garantie. Mankeert er iets aan ons product? Laat dit dan binnen twee maanden aan ons weten. Die twee maanden is een wettelijke termijn. Als het gebrek binnen de garantie valt, zorgen wij ervoor dat het gerepareerd of vervangen wordt. Natuurlijk kost je dit dan niets.

Klachten
Gaat iets niet helemaal zoals gepland? Wil je een klacht indienen? We vragen je dit als eerste met ons op te nemen door een e-mail te sturen naar info@maximaaltuinplezier.nl. Leidt dit niet tot een bevredigende oplossing? Dan kun je je geschil aanmelden bij de Stichting WebwinkelKeur. Deze onafhankelijke stichting kan dan bemiddelen. Kijk voor meer informatie op https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Voor consumenten in de EU is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform vind je op http://ec.europa.eu/odr.
Als je klacht nog niet elders in behandeling is, staat het je vrij om je klacht hier te deponeren.